Monday 16 January 2012

Sg Selangor Endurance Ride!

SABTU-14JANUARI-Tahniah kepada semua pengayuh team pg-express yang menyertai Sungai Selangor endurance di ijok, selangor, kayuhan sejauh 40 km yang melalui hutan sawit, kebun buah tempatan serta bukit yang tinggi dan mengujakan! Seramai 1200 peserta menyertai kayuhan yang terbahagi kepada beberapa kategori iaitu mens open ,veteran (40 tahun ke atas) , women open , dan junior open.
Para rider di dalam kategori men open di lepaskan tepat pada jam 8.15 pagi, dan 5minit kemudian peserta veteran pula dilepaskan dan akhis sekali ketegori junior dan women dilepaskan serentak.
Sekalung tahniah kepada rider yang menerima medal istimewa bagi mereka yang dapat menghabis kan kayuhan di dalam kelompok 150 terbaik, dan selebihnya hanya medal finisher

para peserta PG-EXPRESS
GPS koordinat   N 03 20' 58.5" E 101 25' 33"
Tempat berkumpul di Dewan Kuarters Loji Rawatan Air Sg. Selangor Fasa II


Majlis kayuhan ditutup dengan majlis cabutan bertuah dimana ia menyediakan hadiah seperti rim DT-SWISS, frame basikal berjenama GIANT XTC,KONA, GIANT ATX serta hadiah utama merupakan groupset SHIMANO XT .




di starting point
sebelum para rider
di lepaskan




kategori vateren open berumur 40 tahun ke atas




women dan junior open


para rider di lepaskan




 semasa tamat kayuhan dan upacara cabutan bertuah














Tahniah juga kepada SG-SELANGOR ENDURANCE  team yang telah bertungkus lumus dalam menjayakan Event ulung mereka. Insyallah kita akan berjumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...